آیات مربوط به امام زمان (عج) در قرآن...

منجی بشریت

جهان تشنه کمال اخلاق است

آیات مربوط به امام زمان (عج) در قرآن...

منتظر
منجی بشریت جهان تشنه کمال اخلاق است

آیات مربوط به امام زمان (عج) در قرآن...

 


نظرات شما عزیزان:

mmhhh
ساعت10:13---17 تير 1394

سلام خسته نباشید
فکر میکنم این آیات هم درمورد امام زمانند:

واذ قال ربک للملائکة انی جاعل فی الارض خلیفه" هنگامی که پروردگارت به فرشتگان گفت من در زمین خلیفه ای خواهم گذاشت. بقره، ۳۴

"یوم ندعوا کل اناس بامامهم فمن اوتی کتابه بیمینه فاولئک یقرئون کتابهم ولا یظلمون فتیلا" روزی را که هر گروهی را با پیشوایانشان فرا می خوانیم .پس هر کس کارنامه اش را به دست راستش دهند آنان کارنامه خود را می خوانند و حتی به اندازه فتیل هسته خرما به آنها ستم نمی شود. الاسراء، 71

و اعلموا انما غنمتم من شیء فان لله خمسه و للرسول و لذی القربی و الیتامی و المساکین". بدانید که از هر چه سود بردید یک پنجم آن ازآن خدا و رسول و یکی از خویشاوندان رسول و یتیمان و در راه ماندگان است. الانفال، ۴۱

فکیف اذا جئنا من کل امة بشهید و جئنا بک علی هؤلاء شهیدا" پس چگونه است "حالشان" آن گاه که از هر امتی گواهی گیریم و تو را بر آنها گواه آوریم؟النساء،۴۱


خلاصه اینکه دستتون درد نکنه بابت گردآوری مطالب و زحماتی که میکشید...این پستتون دیروز خیلی به دردم خورد.....
پاسخ:خواهش میکنم.انشالله کاملترم میشه.تحقیق میکنم در مورد این ایات.خیلی خوشحالم. دعا کنید برای ظهورش.یاعلی.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: آیات در مورد امام زمان و تفسیر آیات قران

تاريخ : پنج شنبه 21 خرداد 1394 | 13:31 | نویسنده : منتظر |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.